Familie de Ligne
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Familie de Ligne


 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Aankomst Nadia de LIgne

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Nadia de LIgne




Posts : 11

Aankomst Nadia de LIgne Empty
PostSubject: Aankomst Nadia de LIgne   Aankomst Nadia de LIgne Icon_minitime1Tue Oct 13, 2009 6:18 am

Na een lang verblijf in het klooster , genietend van de rust en de wijn daar heeft Nadia besloten om terug te keren naar de bewoonde wereld. Ze heeft geruchten opgevangen dat het kasteel volledig vernieuwd zou zijn en kan haast niet wachten om er een bezoek te brengen.
Als de koets voorrijd stapt Nadia gehaast in ..

Naar het kasteel De Ligne , zo snel als je kunt !

Na een lange rit komen ze eindelijk aan het kasteel en Nadia kijkt haar ogen uit. Ze is blijkbaar wel heel lang weggeweest , ze herkent het hier nog nauwelijks.De koets staat nog maar net stil als ze er al uit springt ongeduldig als ze is om haar familie weer te ontmoeten. Ze loopt naar de poort om to de conclusie te komen dat die op slot is en ze niet binnen kan.

Hallooo, is hier iemand??
Back to top Go down
Raboude
Pater Familias
Pater Familias
Raboude


Posts : 498
Humeur : Eeuwig gebrom

Aankomst Nadia de LIgne Empty
PostSubject: Re: Aankomst Nadia de LIgne   Aankomst Nadia de LIgne Icon_minitime1Wed Oct 14, 2009 8:00 am

Raboude kwam benieuwd eens kijken, toen hij iemand hoorde roepen aan de poort. Daar aangekomen, schrok hij zich een hoedje.

Gravin Nadiakie! Ik dacht dat u in het klooster zat? Wat een heuglijk nieuws dat u terug bent! Heeft u een sleutel? Anders neemt u de mijne even...
Back to top Go down
Nadia de LIgne




Posts : 11

Aankomst Nadia de LIgne Empty
PostSubject: Re: Aankomst Nadia de LIgne   Aankomst Nadia de LIgne Icon_minitime1Fri Oct 16, 2009 1:09 am

Nadiaa kijkt opgelucht als ze plots iemand hoort antwoorden, ze begon ondanks haar warme mantel toch koud te krijgen van het lange wachten.

Raboude, hoe gaat het met jou ? Is Pippa er ook, en mijn echtgenoot, en ... ?????
Ik ben inderdaad uit het klooster ontvlucht, ik miste mijn familie , daar konden zelfs die knappe paters niet tegen op .
Maar spijtig genoeg ben ik wel mijn sleutels vergeten dus ik kon niet binnen. Ik zal dan ook maar dankbaar gebruik maken van uw aanbod om die van U even te lenen.
Back to top Go down
Sponsored content





Aankomst Nadia de LIgne Empty
PostSubject: Re: Aankomst Nadia de LIgne   Aankomst Nadia de LIgne Icon_minitime1

Back to top Go down
 
Aankomst Nadia de LIgne
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» aankomst Cal
» Aankomst Winterstorm
» Aankomst van Say
» Nick's aankomst
» aankomst Animasta

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Familie de Ligne :: Hoofdzetel van de familie de Ligne :: Burggraafschap Vianen :: Stadspoort Vianen-
Jump to: