Familie de Ligne
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Familie de Ligne


 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Nick's aankomst

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Nick

Nick


Posts : 13

Nick's aankomst Empty
PostSubject: Nick's aankomst   Nick's aankomst Icon_minitime1Sat Nov 07, 2009 8:19 am

Na een reis van twee uur ziet Nick eindelijk in de verte de contouren van een kasteel.
Hij vergt van zijn paard nog een klein sprintje en hoopt dat hij het niet begeeft.
Vijf minuutjes kostte hem om nog dat stuk tot het kasteel te komen. Hij ziet dat er bewakers staan en om niet vijandig over te komen laat hij zich van zijn paard zakken en loopt het stukje naar de wachters met de teugels van zijn paard in één hand.


Ehmmm een goedendag beste heren.
Mijn naam is Nick le Froi d'Ursel, zou ik mogen passeren?


Nick vroeg zich af of de wachters wel luisterde en herhaalde het nog maar een keer
Back to top Go down
Silvain
Graaf
Graaf
Silvain


Posts : 167

Nick's aankomst Empty
PostSubject: Re: Nick's aankomst   Nick's aankomst Icon_minitime1Sat Nov 07, 2009 9:31 am

Silvain hoorde een hele bekende stem roepen en ging direct naar de poorten toe.
Hij gaf wat bevelen en de poort werd direct geopend.


Nick mijn jongen!
Kom erin kom erin!
Gezellig dat je er bent, hoe gaat het met je?
Back to top Go down
Nick

Nick


Posts : 13

Nick's aankomst Empty
PostSubject: Re: Nick's aankomst   Nick's aankomst Icon_minitime1Sat Nov 07, 2009 10:00 am

Nick zag een bekende aan komen lopen en zuchtte van opluchting hij was die halfgare wachters nu wel zat.

Nick mijn jongen!
Kom erin kom erin!
Gezellig dat je er bent, hoe gaat het met je?


Heey Silvain!
Heeull gezellig, met mij gaat 't goed!


Daarna hobbelde Nick achter Silvain aan
Back to top Go down
Omenio d'Ursel




Posts : 13

Nick's aankomst Empty
PostSubject: Re: Nick's aankomst   Nick's aankomst Icon_minitime1Sat Nov 07, 2009 11:50 am

Graaf Omenio d'Ursel komt aan met de koets ... en zag hij nu juist zijn zoon binnengaan in het kasteel?

Hij laat de wachters weten dat de Graaf van Hilversum gearriveerd is en vraagt om binnen te mogen komen.
Back to top Go down
Sybilla
Spook
Sybilla


Posts : 184
Age : 32
Woonplaats : Overal en nergens... Boooeeeehh!
Beschrijving : Zie avatar, nah!

Nick's aankomst Empty
PostSubject: Re: Nick's aankomst   Nick's aankomst Icon_minitime1Sat Nov 07, 2009 2:43 pm

Sybilla kwam na wat bezigheden in Frankrijk eindelijk terug aan in het zo geliefde Arkel. na een tijdje kwam het Kasteel in zicht en ze keek er meer dan ooit naar uit om weer bij haar Silvain te zijn. Echter, toen ze voor de poort stopte die toegang gaf tot de grote brug over de vijver, stopte de koets. Een andere koets scheen voor de poort te staan. De zwangere Gravin stapte uit de koets met wat hulp van haar bedienden en knikte naar de wachters die bij de brugpoort stonden. Ze bogen naar haar richting en zij deed teken om de poorten open te doen terwijl ze haar witte handschoentjes aandeed. Niet te hard tikte ze zachtjes op het venstertje van de bezoekende koets en wachtte ze.
Back to top Go down
Omenio d'Ursel




Posts : 13

Nick's aankomst Empty
PostSubject: Re: Nick's aankomst   Nick's aankomst Icon_minitime1Sun Nov 08, 2009 7:56 am

De nog wat verzwakte graaf hoorde iemand tikken tegen het raampje ... en opende het om de Gravin zelve daar te zien staan.

Oh Gravin ...mijn excuses maar zag ik daarjuist mijn zoon bij u binnengaan?
Back to top Go down
Sybilla
Spook
Sybilla


Posts : 184
Age : 32
Woonplaats : Overal en nergens... Boooeeeehh!
Beschrijving : Zie avatar, nah!

Nick's aankomst Empty
PostSubject: Re: Nick's aankomst   Nick's aankomst Icon_minitime1Sun Nov 08, 2009 8:06 am

Sybilla keek met een glimlach naar de Graaf. Zou Nick al gearriveerd zijn? Dat was goed mogelijk... ze keek naar een van de wachters om bevestiging en die knikte.

Dat is zeer goed mogelijk, heer Graaf. Hij is hier of zou hier komen op mijn uitnodiging, en blijkbaar is hij al binnen. Als u uw rijtuig hier laat zullen de wachters uw chauffeur de weg wijzen naar de stallen. Ondertussen zou u mij de eer kunnen geven om mij te volgen naar het Kasteel.

Ze wachtte tot de Graaf uit zijn koets was en liep dan samen met hem over de lange brug die van de over van de vijver om het kasteel naar de uiteindelijke ingang van het bouwwerk liep; Daarna draaide ze naar rechts en werd de deur van het salon door lakeien open gedaan ...
Back to top Go down
Sponsored content





Nick's aankomst Empty
PostSubject: Re: Nick's aankomst   Nick's aankomst Icon_minitime1

Back to top Go down
 
Nick's aankomst
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» aankomst Cal
» aankomst Cal
» Aankomst van Say
» Aankomst van AnneSarah
» De aankomst van Anne

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Familie de Ligne :: Domeinen van Silvain en Sybilla :: Kasteel van Arkel - Château d'Arkel :: Poorten-
Jump to: