Familie de Ligne
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Familie de Ligne


 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Aankomst Koala

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Koalabeertje




Posts : 13

Aankomst Koala Empty
PostSubject: Aankomst Koala   Aankomst Koala Icon_minitime1Wed May 02, 2012 2:04 pm

Het was een mooi dagje, helaas ging het wat minder goed met hemzelf, in de lente werd hij wel vaker grieperig en dat was nu niet anders.
Toch moest hij naar Oosterhout gaan, de uitnodiging van de Graaf kon hij natuurlijk niet afslaan.
Hij kwam na een tijdje aan bij het kasteel van Chris en meldde zich bij de poort.


Graaf Robin Meertens is de naam, ik kom na een uitnodiging van de Graaf.
Back to top Go down
Oosterhoutse Poortwachter




Posts : 9

Aankomst Koala Empty
PostSubject: Re: Aankomst Koala   Aankomst Koala Icon_minitime1Thu May 03, 2012 3:41 pm

Het was zoals gewoonlijk een rustige dag aan de poorten van Oosterhout. De Poortwachter was dan wel op de hoogte gesteld dat er bezoek op komst was, maar voor de rest was er niets boeiends aan de hand. Toen hij echter in de verte een stofwolk in de verte zag, zette hij zich paraat aan de poort.

Graaf Robin Meertens is de naam, ik kom na een uitnodiging van de Graaf.

De Poortwachter knikte even. Dit was het hoge bezoek waarvan hij op de hoogte was gesteld.


Gegroet Hooggeboren Graaf Robin Meertens, ik zal direct de poort openmaken, u mag doorrijden. Op het kasteelplein zal een bediende u naar de ridderzaal leiden.

Hierop maakte de Poortwachter een buiging en maakte vervolgens snel de poort open.
Back to top Go down
 
Aankomst Koala
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» aankomst Cal
» aankomst Cal
» Aankomst van Say
» Aankomst van Nikolaj
» Aankomst Josephus

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Familie de Ligne :: Domeinen van Chris :: Kasteel van Oosterhout :: Poortgebouw-
Jump to: