Familie de Ligne
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Familie de Ligne


 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 aankomst Cal

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Cal

Cal


Posts : 15
Woonplaats : Rotterdam

aankomst Cal Empty
PostSubject: aankomst Cal   aankomst Cal Icon_minitime1Thu Nov 26, 2009 10:51 am

Cal kwam aan de toegangspoort van het Arkel kasteel en stapte van zijn paard. Met Shakespeare's teugels in zijn hand, begeeft hij zich naar de wachter.

"Gegroet, beste man. Mijn naam is Cal Jethro Connor en ik kom voor Heer en Dame de Ligne. Wat waren hun voornamen ook alweer? Heer Sylvain en Dame Sybilla, kan dat? Kan u hen misschien verwittigen dat ik hier ben?"
Back to top Go down
Silvain
Graaf
Graaf
Silvain


Posts : 167

aankomst Cal Empty
PostSubject: Re: aankomst Cal   aankomst Cal Icon_minitime1Thu Nov 26, 2009 11:24 am

Silvain bevond zich in de bossen in de buurt van zijn kasteel en was daar met een groep aan het jagen. Hij had zelf een mooi hert geschoten en na een tijdje vonden ze het genoeg en reden langzaam weer op weg naar het kasteel met de buit trots bij zich. Silvain vond het fijn om buiten lekker bezig te zijn en het was ook nog eens erg gezond. Hij kon op deze manier toch nog wat doen aan de lijn. Al die koekjes die hij eet helpen daar niet mee....

Toen de groep bij de kasteel poort aankwam zag Silvain een bekende man daar staan. Hij reed naar de man toe en stopte zijn paard.


Een hele goedendag u toegewenst heer Cal,
Ik zie dat u gezellig mijn kasteel komt bezoeken! Erg fijn om te zien.
Rijd u maar mee naar binnen dan zullen we onze paarden in de stallen zetten waar ze goed verzorgt kunnen worden en dan zal ik u naar de Salon begeleiden.


De graaf gaf een teken aan de wachters dat de poort geopend moest worden en ze deden de poort zo snel ze konden open.
Daarna reed Silvain voorop naar de stallen en de rest van de groep volgde hem.
Back to top Go down
Cal

Cal


Posts : 15
Woonplaats : Rotterdam

aankomst Cal Empty
PostSubject: Re: aankomst Cal   aankomst Cal Icon_minitime1Thu Nov 26, 2009 11:31 am

Cal stapte weer op Shakespeare en volgde de groep, met Sylvain op kop. Aan de stallen stapte hij weer af en fluisterde hij enkele woorden in zijn paard's oor.

"Je zal het vast goed vinden met de andere paarden. Doe me een plezier en schop geen herrie."

Blijkbaar stond Cal's paard er om bekend om wel eens uit te breken.

Cal liep naar Sylvain toe en reikte zijn hand.


"Ik ben erg blij dat u tijd heeft om te ontvangen, Heer de Ligne. Mag ik u dan ook meteen feliciteren met uw prachtige kasteel?"
Back to top Go down
Silvain
Graaf
Graaf
Silvain


Posts : 167

aankomst Cal Empty
PostSubject: Re: aankomst Cal   aankomst Cal Icon_minitime1Thu Nov 26, 2009 11:41 am

Als ze terug uit de stallen lopen ziet Silvain de uitgestoken hand van Cal die op hem afkomt. Silvain schud dankbaar de hand en glimlacht.

Danku voor het compliment. Ik ben erg trots en blij met mijn kasteel. Ik vind het daadwerkelijk prachtig en de landerijen eromheen zijn ook fantastisch. Ik kom net uit het bos en heb een pracht hert geschoten. Ook de tuinen hier bij het kasteel zijn zeker een bezoek waard.

Silvain knikt naar de andere mensen die met hem mee waren en ze vertrekken.

Heer Cal, als u zo vriendelijk zou willen zijn om mij te volgen dan gaan we naar de Salon toe
Back to top Go down
Sponsored content





aankomst Cal Empty
PostSubject: Re: aankomst Cal   aankomst Cal Icon_minitime1

Back to top Go down
 
aankomst Cal
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» aankomst Cal
» Aankomst van Say
» [RP] Aankomst Connortjes
» aankomst Animasta
» Nick's aankomst

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Familie de Ligne :: Domeinen van Silvain en Sybilla :: Kasteel van Arkel - Château d'Arkel :: Poorten-
Jump to: