Familie de Ligne
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Familie de Ligne


 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De HRP-Corner

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Sybilla
Spook
Sybilla


Posts : 184
Age : 32
Woonplaats : Overal en nergens... Boooeeeehh!
Beschrijving : Zie avatar, nah!

De HRP-Corner Empty
PostSubject: De HRP-Corner   De HRP-Corner Icon_minitime1Fri Dec 11, 2009 12:38 pm

Ons hoogst eigen OOC//HRP Hoekje. cheers

Voor alles wat niet-RP is.
Bijvoorbeeld het bespreken van RP's en dergelijke...
Back to top Go down
sonho
Baron
Baron
sonho


Posts : 71
Woonplaats : Leiden, Utrecht, Tongeren, Keulen, Rome......waar eigenlijk niet?
Beschrijving : Brenger van het Licht van Jah
Humeur : Altijd opgewekt

De HRP-Corner Empty
PostSubject: Re: De HRP-Corner   De HRP-Corner Icon_minitime1Mon Dec 14, 2009 4:04 am

Nou, laat ik dam maar eens de eerste zijn.
Met een vraag...............

Waar ik al een tijdje mee rondliep....

Vanwaar eigenlijk deze verhuizing?
Wat was er mis met het vorige kasteel?

Ik ben al op leeftijd, moet je weten, en oude botten verhuizen niet graag. geek
Back to top Go down
Sybilla
Spook
Sybilla


Posts : 184
Age : 32
Woonplaats : Overal en nergens... Boooeeeehh!
Beschrijving : Zie avatar, nah!

De HRP-Corner Empty
PostSubject: Re: De HRP-Corner   De HRP-Corner Icon_minitime1Mon Dec 14, 2009 4:36 am

Hier heeft Ghis meer geheime kamertjes voor hem en zijn maitresses? Laughing

Nein...

Het was eigenlijk vooral omdat Ghis twee- of driemaandelijkse spelen wilde organiseren in Egmont (die internationaal moesten zijn) en hij een forum wilde waar hij vooral wat zijn eigen zin kon doen op vlak van subfora en taal etc... Maar het lijkt erop dat hij al de weg kwijt is in het kasteel denk ik... Suspect
Back to top Go down
sonho
Baron
Baron
sonho


Posts : 71
Woonplaats : Leiden, Utrecht, Tongeren, Keulen, Rome......waar eigenlijk niet?
Beschrijving : Brenger van het Licht van Jah
Humeur : Altijd opgewekt

De HRP-Corner Empty
PostSubject: Re: De HRP-Corner   De HRP-Corner Icon_minitime1Mon Dec 14, 2009 5:05 am

aha, op die fiets.

Ik had al zijn flauw vermoeden dat het een gril van hem was.
Jammer inderdaad dat hij er dan zelf niet actief meer is.
Ik had de hoop op een soort grande rentrée......

Ik baal er eigenlijk wel een beetje van, maar ach.
We zien wel waar het schip strand.

Want gaan er nog dingen omgezet worden?
De kapel bv, daar had ik best wel wat werk ingestoken, in het begin.
Hier zitten we nu met een lege.
Da's altijd weer het nadeel van die verhuizingen.
De oude dingen blijven achter. Crying or Very sad
Back to top Go down
Sybilla
Spook
Sybilla


Posts : 184
Age : 32
Woonplaats : Overal en nergens... Boooeeeehh!
Beschrijving : Zie avatar, nah!

De HRP-Corner Empty
PostSubject: Re: De HRP-Corner   De HRP-Corner Icon_minitime1Wed Dec 16, 2009 6:08 am

Nou, de kapel staat er, en ik heb je er moderator van gemaakt. Als je wilt kun je dingen overzetten, en anders wil ik dat ook wel doen. Altijd de oudjes helpen, zei mijn mama altijd. ^^

Wat Ghis betreft, het is inderdaad spijtig dat hij twee, drie of vier weken verschijn,t hoop en glorie roept en dan 'poef' weer verdwijnt...
Back to top Go down
sonho
Baron
Baron
sonho


Posts : 71
Woonplaats : Leiden, Utrecht, Tongeren, Keulen, Rome......waar eigenlijk niet?
Beschrijving : Brenger van het Licht van Jah
Humeur : Altijd opgewekt

De HRP-Corner Empty
PostSubject: Re: De HRP-Corner   De HRP-Corner Icon_minitime1Mon Dec 21, 2009 2:21 am

Ik zal eens kijken of ik er de puf voor kan opbrengen.
Wellicht een "leuk" klusje voor de kerstvakantie. geek
Back to top Go down
Annelinde




Posts : 26
Age : 42
Woonplaats : Helmond

De HRP-Corner Empty
PostSubject: Re: De HRP-Corner   De HRP-Corner Icon_minitime1Wed Sep 28, 2011 2:24 am

Als mijn Rp met Talia (en een ieder die interesse heeft) afgerond is en ik officieel in het kasteel van Vianen opgenomen ben wilde ik eigenlijk één of meerdere nieuwe Rp-verhalen beginnen.
Ik heb wel een paar ideetjes, maar ben vooral benieuwd of er mensen zijn die mee willen spelen. In je eentje een RP schrijven is ook zo zinloos he?

Ik wilde me o.a. bezig gaan houden met de valkenhouderij/jacht. Een dame kan zich natuurlijk niet alleen de landerijen op begeven. Daarom zou ik wel een begeleider kunnen gebruiken vermoed ik.

Verder moet ik mijn weg in het kasteel nog zien te vinden. Daarbij kunnen leuke/grappige spontane ontmoetingen plaats vinden. Wellicht heeft er iemand zin om met me mee te lopen en eventueel een soort rondleiding te geven?

Ik kom waarschijnlijk nog wel met meer ideeën, maar voorlopig is dit mijn begin plan.

groetjes,
Annelinde
Back to top Go down
Pippa de Ligne
Burggravin
Burggravin
Pippa de Ligne


Posts : 1452
Woonplaats : Rotterdam

De HRP-Corner Empty
PostSubject: Re: De HRP-Corner   De HRP-Corner Icon_minitime1Wed Sep 28, 2011 2:43 am

Annelinde wrote:
Als mijn Rp met Talia (en een ieder die interesse heeft) afgerond is en ik officieel in het kasteel van Vianen opgenomen ben wilde ik eigenlijk één of meerdere nieuwe Rp-verhalen beginnen.
Ik heb wel een paar ideetjes, maar ben vooral benieuwd of er mensen zijn die mee willen spelen. In je eentje een RP schrijven is ook zo zinloos he?

Ik wilde me o.a. bezig gaan houden met de valkenhouderij/jacht. Een dame kan zich natuurlijk niet alleen de landerijen op begeven. Daarom zou ik wel een begeleider kunnen gebruiken vermoed ik.

Verder moet ik mijn weg in het kasteel nog zien te vinden. Daarbij kunnen leuke/grappige spontane ontmoetingen plaats vinden. Wellicht heeft er iemand zin om met me mee te lopen en eventueel een soort rondleiding te geven?

Ik kom waarschijnlijk nog wel met meer ideeën, maar voorlopig is dit mijn begin plan.

groetjes,
Annelinde

Annelinde met wat lichte verbazing lees ik je post. In mijn ogen ben je niet opgenomen in Kasteel Vianen en is de enige mogelijkheid om daar opgenomen te worden via het spel "De Koninkrijken" en dan ook nog om bij ons gezin te horen.
Dit forum met alles erbij is niet alleen voor losse rp buiten "De Koninkrijken" om.

Ik raad je aan om een eigen rp forum op te starten en daar je ideeën en plannen uit te werken. Wellicht vind je medeschrijvers die ook op jouw forum willen komen.

Groet van de persoon achter Pippa
Back to top Go down
Annelinde




Posts : 26
Age : 42
Woonplaats : Helmond

De HRP-Corner Empty
PostSubject: Re: De HRP-Corner   De HRP-Corner Icon_minitime1Wed Sep 28, 2011 2:48 am

Ok, ik begrijp het. Blijkbaar heeft er enige miscommunicatie plaats gevonden. Ik zal dit forum wel verlaten dan.

Succes verder.
Back to top Go down
Sponsored content





De HRP-Corner Empty
PostSubject: Re: De HRP-Corner   De HRP-Corner Icon_minitime1

Back to top Go down
 
De HRP-Corner
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Familie de Ligne :: HRP-Corner-
Jump to: