Familie de Ligne

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

Aankomst van Christiaan van den Kasteele

Go down 
AuthorMessage
Christiaan

PostSubject: Aankomst van Christiaan van den Kasteele   Mon Oct 12, 2009 11:19 am

Te paard, zoals gewoonlijk, kwam Christiaan aan bij de Leeuwenpoort van het familiekasteel van De Ligne. Hij was blij dat zijn opa nogmaals een poging deed om de familie op te roepen bij elkaar te komen, en Christiaan zelf mocht daar natuurlijk niet op ontbreken, want ieder persoon is een persoon meer.

Rustig stapte hij af bij de poort en wachtte af of er iemand hem zou binnenlaten.
Back to top Go down
View user profile
Raboude
Pater Familias
Pater Familias

PostSubject: Re: Aankomst van Christiaan van den Kasteele   Wed Oct 14, 2009 8:02 am

Raboude kwam eens kijken, en zag Christiaan staan.

Gegroet, Heer Christiaan! Ik neem aan dat u ook komt op uitnodiging van onze pater familias, volgt u mij naar het nieuw ingerichte salon?
Back to top Go down
View user profile
Christiaan

PostSubject: Re: Aankomst van Christiaan van den Kasteele   Wed Oct 14, 2009 11:03 am

Christiaan knikte naar Raboude. Jazeker, ik kom op uitnodiging en ben benieuwd te zien hoe het kasteel is ingericht. Tevens ook om de andere familieleden te zien.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: Aankomst van Christiaan van den Kasteele   

Back to top Go down

Aankomst van Christiaan van den Kasteele
Back to top 
Page 1 of 1