Familie de Ligne

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

Aankondigingen

Go down 
AuthorMessage
Raboude
Pater Familias
Pater Familias

PostSubject: Aankondigingen   Mon Jan 31, 2011 7:27 am

31 januari: operatie grote schoonmaak

Ik ben zo vrij geweest een en ander te herschikken.

Allereerst is er een nieuw subforum: overige familiebezittingen. Ik heb daar ruimte gemaakt voor alle kastelen die niet actief gebruikt worden, maar die wel deel uitmaken van het patrimonium de Ligne. Zoals bijvoorbeeld Vianen, waarvan ikzelf wel Burggraaf ben maar wat ik niet gebruik omdat ik alles wat ik nodig heb al in Edam heb.

Het is een soort archief, dus de kastelen daar zijn niet toegankelijk, ze staan er enkel "ten toon". Wie zelf nog zo'n eigendom heeft mag me een plaatje en de juiste naam bezorgen. Voor heerlijkheden in vazalschap (m.a.w. van een leenheer die niet "de Ligne" heet) zou ik wel graag zien dat je er even mee overlegt en de toestemming krijgt, het laatste wat ik wil is ruzies met andere adellijke families omdat we teveel "claimen".

Kastelen die langer dan een jaar niet gebruikt zijn heb ik naar die nieuwe afdeling, "overige familiebezittingen" verplaatst. Indien de eigenaar er opnieuw actief gebruik van wil maken is het enige wat deze hoeft te doen mij een bericht sturen. Ik zal het graag zien en het kasteel opnieuw op de hoofdpagina zetten.

Aankondigingen
Back to top 
Page 1 of 1